czwartek, 31 stycznia 2013

Witajcie !

Cudowna, wiosenna pogoda. A  tu koniec stycznia dopiero. Ja -żona, obecna i przyszła mama postanowiłam założyć bloga. Bloga o wszystkim i o niczym.
Od przyszłego tygodnia czasu będzie dużo więcej. A skąd? Otóż za około 9 tygodni zostanę po raz drugi mamą i przechodzę na zasłużone zwolnienie lekarskie. Aby odpocząć od korporacyjnego tłumu i natłoku spraw i przygotować się na przyjście na świat Naszej córeczki Marysi. 
Najszczęśliwszy z faktu, że mama będzie w domu cały czas będzie Antoś, nasz 19-miesięczny synek. Będę miała czas nadrobić z nim wszystkie psoty, figle i obserwować jak się rozwija na bieżąco a nie oglądając tylko nagrane filmy i zdjęcia gdy zajmuje się nim mój S i dziadkowie.

Bloga planowałam założyć już dawno. Ale umierało to śmiercią naturalną. Zwykle brak czasu. 
Teraz postanawiam pisać i dokumentować ważne fakty z naszego życia i życia naszego Robaczka. Będzie to coś w rodzaju pamiętnika i fotorelacji z ważnych wydarzeń. Dla przyszłego pokolenia. 
Kto wie może kiedyś przeczytają to moje Robaczki ?

Życzcie mi powodzenia. 

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz